woensdag 12 augustus 2009

Druifje


Ik dacht natuurlijk dat ik dat ledikantje wel even zou schilderen. Ik had er een hele zondag voor uitgetrokken. Moet toch genoeg zijn?

Nee dus. Hoe kon ik zo naïef zijn...

Pffff. Het is een gebed zonder einde. Ik had er natuurlijk totaal geen rekening mee gehouden dat alles een voor en een achterkant heeft, en dan ook nog eens twee lagen moet.
Maar ik ben vast van plan om het voor het einde van de week af te hebben. Die van vijf maanden......ok, weet je wat, dat is een te lange naam voor mijn kind. Ik ga de koosnaampjes van mijn Lief gebruiken. Die van vijf maanden is de Druif.
De Druif dus, is echt te klein geworden voor zijn wiegje. En dat slaapt niet lekker. Dus verf ik noestig door. (Wat een woord...noestig....klink bomig..)

Ondertussen zijn hier nog wat leuke foto's.


Vorig weekeind zijn we naar Waterpop geweest.








Ik wil zo graag zo'n cool ouderstel zijn met festivalkinderen. Helaas gooit de Druif goet in het eten. Hij houdt niet zo van grote groepen en drukte. Verder was Waterpop eigenlijk niet zo heel leuk. Te druk, maar te weinig bekenden.
...zucht....we worden oud denk ik...


Dit is gewoon een leuke foto van mijn Druifje. Hij kan zo ontzettend zielig kijken! Je zou niet zeggen dat het eigenlijk een heel tevreden kind is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten