woensdag 5 augustus 2009

moe


Sorrie lief nog-niet-bestaand-lezerspubliek (hoi mam!).

Ik had voor vandaag een blog over stapjes (dat wat die van een jaar nu doet) gepland. Had hem ook al half geschreven. En maakte vervolgens de fout om even terug te lezen.
Die blog is dus nu verbannen naar het land van delete. Ik beloof dat ik hem nog eens terug haal.

Ik ben te moe. Echt te moe. Het is kwart voor tien en ik ben op. Het lukt me niet eens meer om intellectueel-grappig te zijn

Mijn bed lonkt. Ik geef het op.

En weet je wat het erste is. Dat betekend dat ik nu:
-Die van een jaar ga voeden (ja ik geef hem nog borstvoeding)
-Ga kolven (ik haat kolven!)
-Ga tandenpoetsen (zie je wel meneer tandarts, ik poets)

En dan pas naar bed ga. Dat is dus over drie kwartier. Heb je al medelijden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten